.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه

هفت دانش آموز از شهرستان فسا در استان فارس بر اثر حادثه تصادف كشته شدند. تابناك به نقل از جمهوريت نوشت : اين دانش آموزان براي استقبال از محمود احمدي نژاد كه در سفرهاي استاني خود به شيراز رفته است در مسير فسا به اين شهر بر اثر تصادف رانندگي جان باختند.

از مساجد تهران خبر مي رسد مسئولين ستاد ناحيه كه سابقه طولاني در امر انتخابات داشته اند در انتخابات رياست جمهوري دهم تعويض شده و افراد ديگري جاي آنها را گرفته اند. افراد جديد گفته اند ديگر نيازي به معرفي اعضاي هيات اجرايي از جانب روحاني و معتمدين محل نداريم و قرار است خودمان افراد هيات اجرايي را كه از افراد آن محل و مسجد نيستند معرفي كنيم ! اين يعني به هم زدن روال معمول برگزاري انتخابات و گماردن افراد خاص از جانب برگزار كنندگان بر سر صندوقها كه بسيار خطرناك مي نمايد و مي تواند صيانت از آراي مردم را مخدوش كند.

در پي انتشار نامه « عزت ابراهيم الدوري » معاون صدام ديكتاتور معدوم عراق و مرد دوم بعثي هاي اين كشور به معمرالقذافي كه در آن از وي براي حمايت از اجراي عمليات هاي تروريستي در عراق و مبارزه با شيعيان و حكومت هاي شيعه كمك خواسته بود قذافي در پاسخ به وي شيعه را امتداد حركت مقاومت اعلام كرد. معمرالقذافي همچنين تاكيد كرد ما هيچگاه دست دردست كساني كه حتي يك تير نيز به سمت اشغالگران آمريكائي پرتاب نكرده اند نخواهيم گذاشت . وي افزود : اطلاعاتي مبني بر ديدارهاي محرمانه گروه الدوري با اسرائيلي ها به دست ما رسيده است . اين گونه ديدارها تنها در جهت شعله ور ساختن جنگي خونين بين مسلمانان و برخلاف روح مقاومت است . رئيس جمهوري ليبي تصريح كرد : برخلاف ادعاهاي الدوري نظام حاكم بر سوريه نظامي است كه تاكنون بر آرمان ها و اصول خود در راه مبارزه و مقاومت ايستاده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.